loading...

تعمیرات یخچال

بازدید : 11
پنجشنبه 17 اسفند 1402 زمان : 10:14


نکات و راه حل های ارتقاء ارتفاع قدمت یخچال فریزر
در‌حالتی که یخچال فریزر خویش را جدیدا خریداری کردید و یااینکه تندرست ماندن دستگاهتان برایتان عنایت ویژه ای دارااست، مطلقا میل دارید تا بدانید چه نحوه هایی سبب ارتقاء ارتفاع قدمت سردخانه شما می‌گردد ! سردخانه یا این که سردخانه ساید بای ساید شما میتواند به صورت معدل 15 سال به نیکی برای شما عمل نماید. ولی تمامی ی ما دوست داریم تا دستگاهمان مدام تندرست بماند و تا مکان ممکن به تعمیرات نیاز نداشته باشد یا ناچار نباشیم که یک یخچال فریزر تازه را خریداری کنیم. در واقع برای ارتقاء ارتفاع قدمت یخچال و سردخانه ساید بای ساید، چاره ها و نکات مختلفی وجود دارااست، براین اساس درصورتی که شما نیز یکسری اوامر و نواهی را رعایت نمائید، میتوانید شایسته ترین به کار گیری ی ممکن را از فریزر ساید بای ساید یا این که سردخانه فریزرتان تعمیر یخچال در مشهد داشته باشید.
نکات و راه‌حل های ارتقا ارتفاع قدمت یخچال و ساید
لاستیک به دور درب یخچال فریزر : مدام حواستان به تندرست بودن لاستیک بدور درب سردخانه باشد. درصورتی که لاستیک به دور درب سردخانه وخیم باشد، یعنی چنانچه پاره داشته باشد یا این که از محل اساسی خویش بیرون گردیده باشد و یا این که دفرمه گردیده باشد، در شکل قابلیت و امکان می‌توانید آن را تعمیر یا این که ترمیم نمایید. چون هر سیرتکامل فساد در لاستیک به دور درب سبب می‌گردد تا هوای گرم وارد یخچال فریزر خواهد شد، و فریزر برای مراقبت دمای تهیه و تنظیم گردیده ناچار میباشد تا بیشتر فعالیت نماید. یعنی در حالتی‌که لاستیک از جایش در آمده، آن را در مکان اساسی خویش قرار دهید. یا این که در شرایطی‌که لاستیک به دور درب خواص آهنربایی خویش را از دست داده، یا این که محکم گردیده می‌توانید با به کارگیری از آب جوش آن را قابل انعطاف نمائید و در حالتی‌که روی لاستیک آلوده و کثیف میباشد به عنوان مثال چربی انباشته شده، می‌توانید با به کارگیری از محلول جوش شیرین و سرکه یا این که مواد شستشو، آن را به خیر و خوبی شستشو دهید و آنگاه به طور کامل کم آب نمایید. در صورتی‌که که هیچ کدام از این طریق ها پاسخ ندادند، یا این که لاستیک پاره گی داشت، بایستی آن را بده بستان نمائید.
بدور نگه داشتن یخچال فریزر از گرما : یک کدام از نکاتی که سبب ساز ارتقاء قدمت و کوشش عالی سردخانه میشود، این میباشد که فریزر را در جای های بسیار گرم قرار ندهید. برای مثال قرار دادن فریزر مقابل فروغ بی واسطه خورشید یک شغل غلط میباشد. همینطور در کنار یخچال فریزر نباید دستگاه هایی از قبیل اجاق‌گاز، شوفاژ، شومینه، بخاری، آبگرمکن، رادیاتور و هر سیرتکامل وسیله ی گرم قرار داشته باشد. این وسایل همت سردخانه را زیر اثر قرار میدهند.
محل قرار گیری یخچال فریزر : خلال این که سردخانه نباید در کنار وسایل گرما زا قرار بگیرید ( چون سبب وارد کردن فشار به سردخانه میشود )، بایستی حواستان باشد که سردخانه بایستی دست‌کم 10 سانتی متر از گوشه ها و از پشت و بالای یخچال فریزر مسافت وجود داشته باشد. یعنی یخچال فریزر نباید به دیوار کیپ باشد. چون در‌این حالت فریزر نمی تواند گرما را به خیر دفع نماید و گرمای فضا سردخانه سبب ساز میگردد تا کمپرسور بیشتر و بیشتر عمل نماید تا بتواند سرمای مایحتاج برای خنک نگه داشتن مواد غذایی را دفاع نماید.
منزه نگه داشتن و گرد گیری کردن کندانسور فریزر : کندانسور سردخانه یا این که رادیاتور فریزر در واقع به عبارتی لوله های به رنگ سیاه پشت سردخانه میباشند. ولی در سردخانه ساید بای ساید، کندانسور به طور باکس ای و در تحت و پشت یخچال فریزر جای دارد و برای دسترسی به کندانسور فریزر ساید بایستی پنل پشت یخچال فریزر را مستقل فرمائید. این قطعه یک کدام از مهمترین قطعات در یخچال فریزر است که سبب ساز می‌گردد تا گاز مبرد داغ، خنک خواهد شد و در سود مراحل خنک سازی یخچال فریزر شکل بگیرید. در حالتی‌که این قطعه به وسیله گرد و خاک، پرز های جان دار در هوا و… پوشانده گردیده باشد، قابلیت دفع گرما به وسیله کندانسور قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود. در سود سردخانه خنک نمی‌شود. بدین ترتیب پاک کردن کندانسور، سالی دو توشه یکی‌از واجبات است. برای پاک کردن لوله های کندانسور میتوانید از یک برس مجموعه بلند و جارو برقی و یکدست منزه به کارگیری نمایید و مسلما حواستان باشد که پیش از این عمل دستگاه را از برق غیر وابسته فرمایید.
گشوده بودن وقتگیر بازه درب یخچال فریزر : یک کدام از دیگر از نکات نگه داری از سردخانه، این میباشد که درب دستگاه برای زمان مجال وقت گیر گشوده نماند، مثلا هیچوقت درب سردخانه را برای یک سری ثانیه یا این که یک سری دقیقه گشوده نگذارید و به شغل های دیگر نپردازید ( برای مثال از کنار یخچال فریزر به دور گردید )، چون در این‌حالت ممکن میباشد که حواستان پرت گردد و یادتان برود که درب سردخانه گشوده میباشد، که در‌این‌صورت آحاد هوای خنک از یخچال فریزر بیرون می گردد و در قبال هوای گرم اطراف، وارد سردخانه شما میشود. در سود دستگاه برای خنک کردن سریع سردخانه ناچار میباشد تا سرعت خویش را ارتقا دهد تا فضای درون دستگاه سریع خیس خنک گردد. همینطور تلاش فرمائید فرصت گشوده نگه داشتن درب دستگاه را به دستکم برسانید تا فشار و شوک کمتری به کمپرسور دستگاه وارد گردد.
تروتمیز نگه داشتن یخچال فریزر : یک کدام از دیگر از این نکات سازماندهی مطلوب مواد غذایی باطن یخچال فریزر است. البته شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که تروتمیز بودن مواد غذایی داخل فریزر چه طور روی سعی و همت دستگاه اثر میگذارد ؟ در پاسخ به‌این پرسش بایستی به شما بگوییم که هر چقدر مواد غذایی داخل یخچال یا این که ساید بای ساید شما تر و تمیز خیس چیده گردیده باشند، فرصت کمتری برای کاوش و یافت کردن مواد غذایی آیتم نظرتان صرف میکنید، در سود درب یخچال فریزر برای بازه زمانی نادر تری گشوده خواهد ماند، و چهت نیل به سطح دمای رقم خورده، کندانسور معدود خیس عمل می نماید. ضمن این، در شرایطی که مواد غذایتان را به خیر ساماندهی فرمائید، خوراک ها نیز ماندگاری بیشتری خواهند داشت. حتی در صورتی‌که نمی دانید که اکنون موجودی باطن سردخانه شما چیست ! می‌توانید یک لیست تنظیم نمائید و آن را روی درب یخچال فریزر بچسبانید، در‌این‌صورت دیگر میدانید که شما چه مواد غذایی را دارید یا این که خیر و هر مورد در کجا قرار دارا‌هستند و دیگر موردنیاز وجود ندارد وقت متعددی برای یافت کردن غذای خاصی را صرف نمایید.
لبریز نگه داشتن بیشتراز نصف فضای باطن سردخانه : خوب میباشد تا مدام دو سوم یخچالتان را مالامال فرمایید. حتی درصورتی که یخچالتان خیلی تعالی میباشد و مواد غذایی شما کفاف نمیدهد، میتوانید با قرار دادن پارچ های آکنده از آب این خلل را حل فرمایید. چون در صورتیکه فریزر مملو از مواد غذایی باشد، هوای کمتری برای خنک شدن بوسیله سردخانه وجود خواهد داشت و این مسئله به کارایی عالی یخچال فریزر امداد می نماید. چون هوا عایق میباشد و جابجایی سوزوسرما را مشقت بار می نماید. ولی حواستان باشد که فریزر را بیشتراز اندازه نیز مالامال نکنید، تا جریان هوای مطلوب برای کارکرد سردخانه وجود داشته باشد. همینطور مراقب روزنه های هوا باشید و مطمئن گردید که مواد غذایی یا این که ظروف بدین روزنه های هوا کیپ نشده باشد، چون بازدارنده از جریان کشف کردن هوا میگردد.
به کار گیری از ظروف مطلوب برای نگه داری مواد غذایی : سفارش می‌کنیم برای نگه داری مواد غذایی از ظروف مطلوب فریزری یا این که یخچالی استعمال نمایید. شایسته ترین ظروف برای مراقبت مواد غذایی در فریزر، ظروف پلاستیکی هستند و شایسته ترین ظروف برای نگه داری مواد غذایی در سردخانه ساید بای ساید، ظروف شیشه ای میباشند ( برای سردخانه ساید بای ساید ظروف شیشه ای خوب از پلاستیکی است، چون ظروف شیشه ای خوب از ظروف پلاستیکی سوز و سرما را جذب می نمایند ). همینطور مدام مواد غذایی که به طور مایع میباشند را داخل ظروف درب دار حفظ فرمایید تا رطوبت درون فریزر شما زیاد نباشد و دما دارنده ثبات بیشتری باشد، در‌این‌حالت‌ کمپرسور برای خنک کردن فضای باطن یخچال فریزر فعالیت کمتری را جاری ساختن می‌دهد.
قرار ندادن طعام های گرم در فریزر : هیچ زمان خوراک های گرم را فورا در فریزر قرار ندهید و اذن دهید تا طعام ها مقداری خنک شوند و به دمای دور و بر برسند، بعد باطن فریزر قرار دهید. قرار دادن طعام های گرم باطن سردخانه یا این که فریزر ساید بای ساید، دمای هوای درون را ارتقاء میدهد و دستگاه ناچار میباشد تا طاقت فرسا خیس فعالیت نماید تا دمای ارتقاء یافته را کم کند. بعضی نگرانند که در صورتیکه خوراک را در دمای دور و بر قرار دهند، ممکن میباشد فاسد گردد، ولی اعتنا داشته باشید صرفا یک هنگامی را تخصیص دهید تا طعام به دمای گوشه و کنار رسد، در این حالت هیچ مشکلی پیش نمی آید.
ردوبدل به موقع غربال آب : در شرایطی که سردخانه ساید بای ساید شما دارنده دیسپنسر ( آب ریز یا این که یخ ساز ) میباشد، بایستی اعتنا داشته باشید که هر 6 ماه یک توشه بایستی غربال ها را بده بستان فرمائید. در شکل عدم دقت بدین نکته ضمن فساد خویش دستگاه، بایستی دقت داشته باشید که در‌این غربال ها آلودگی ها و باکتری ها عده می‌شوند و وارد آب شرب شما میشوند برای سالمی شما بسیار مضر هستند.
به کار گیری از وضعیت ذخیره انرژی : اما این آپشن ممکن میباشد که در کلیه ی فریزر ها وجود نداشته باشد. البته در‌صورتی‌که که خصوصیت صرفه جویی در مصرف انرژی در پیکربندی فریزر ساید بای ساید یا این که سردخانه شما وجود داراست، میتوانید از این آپشن به کارگیری نمائید. این خصوصیت وقتی به شغل می‌آید که در فریزر شما مواد غذایی متعددی برای خنک شدن نیست، و با به کار گیری از این وضعیت، می‌توانید سبب ساز کاهش مصرف انرژی گردید.
در اختیار گرفتن مرتبه حرارت حقیقی وواقعی یخچال فریزر : گاهی ممکن میباشد که دمای حقیقی باطن فریزر حقیقتا آن چیزی که شما روی برگه اکران می‌بینید نباشد. برای یقین از دمای حقیقی وواقعی می‌توانید یک دما سنج را درون یخچال فریزر قرار دهید. و در‌حالتی که که دمای اندازه گرفته گردیده غیر از آن چیزی باشد که روی برگه اکران نماد داده گردیده، دما را متناسب با فصل متبوع و ترازو مواد غذایی جان دار در یخچال فریزر تهیه و تنظیم فرمائید. برای مثال در زمستان عالی میباشد تا مرتبه ی فریزر را مقداری بیشتر فرمائید و در تابستان دما را نادر خیس نمائید. این فعالیت به صرفه جویی در مصرف انرژی و پرهیز از خرابی مواد غذایی امداد می نماید و سبب ساز می گردد تا فشار نادر تری به یخچال فریزر وارد خواهد شد. از جمله دمای مناسب در یخچال می بایست فی مابین منفی 15 تا منفی 18 مرتبه سانتی گراد باشد. دمای یخچال فریزر نیز بایستی میان 3 تا 5 سکو سانتی گراد باشد.
خدمت به موقع یخچال فریزر : یکی‌از دیگر از مهمترین نکات برای ارتقاء ارتفاع قدمت سردخانه ساید بای ساید و سردخانه، خدمت به موقع و منظم سردخانه است. که اما یک‌سری از این مورد ها را خودتان می‌توانید ایفا دهید ( مثل نظافت فضای درون فریزر، شستشوی کندانسور و… ) و چندین مفاد دیگر تخصصی میباشند و مورد نیاز میباشد تا یک تکنسین تعمیر یخچال فریزر آن‌ها را تحقیق کند ( مثل نظارت نشت گاز، شارژ گاز، پژوهش های مرتبط با موتور، آزمایش تندرست بودن قطعات، تحقیق وارفته نبودن سیم ها و اتصالات و… ).


نکات و راه حل های ارتقاء ارتفاع قدمت یخچال فریزر
در‌حالتی که یخچال فریزر خویش را جدیدا خریداری کردید و یااینکه تندرست ماندن دستگاهتان برایتان عنایت ویژه ای دارااست، مطلقا میل دارید تا بدانید چه نحوه هایی سبب ارتقاء ارتفاع قدمت سردخانه شما می‌گردد ! سردخانه یا این که سردخانه ساید بای ساید شما میتواند به صورت معدل 15 سال به نیکی برای شما عمل نماید. ولی تمامی ی ما دوست داریم تا دستگاهمان مدام تندرست بماند و تا مکان ممکن به تعمیرات نیاز نداشته باشد یا ناچار نباشیم که یک یخچال فریزر تازه را خریداری کنیم. در واقع برای ارتقاء ارتفاع قدمت یخچال و سردخانه ساید بای ساید، چاره ها و نکات مختلفی وجود دارااست، براین اساس درصورتی که شما نیز یکسری اوامر و نواهی را رعایت نمائید، میتوانید شایسته ترین به کار گیری ی ممکن را از فریزر ساید بای ساید یا این که سردخانه فریزرتان تعمیر یخچال در مشهد داشته باشید.
نکات و راه‌حل های ارتقا ارتفاع قدمت یخچال و ساید
لاستیک به دور درب یخچال فریزر : مدام حواستان به تندرست بودن لاستیک بدور درب سردخانه باشد. درصورتی که لاستیک به دور درب سردخانه وخیم باشد، یعنی چنانچه پاره داشته باشد یا این که از محل اساسی خویش بیرون گردیده باشد و یا این که دفرمه گردیده باشد، در شکل قابلیت و امکان می‌توانید آن را تعمیر یا این که ترمیم نمایید. چون هر سیرتکامل فساد در لاستیک به دور درب سبب می‌گردد تا هوای گرم وارد یخچال فریزر خواهد شد، و فریزر برای مراقبت دمای تهیه و تنظیم گردیده ناچار میباشد تا بیشتر فعالیت نماید. یعنی در حالتی‌که لاستیک از جایش در آمده، آن را در مکان اساسی خویش قرار دهید. یا این که در شرایطی‌که لاستیک به دور درب خواص آهنربایی خویش را از دست داده، یا این که محکم گردیده می‌توانید با به کارگیری از آب جوش آن را قابل انعطاف نمائید و در حالتی‌که روی لاستیک آلوده و کثیف میباشد به عنوان مثال چربی انباشته شده، می‌توانید با به کارگیری از محلول جوش شیرین و سرکه یا این که مواد شستشو، آن را به خیر و خوبی شستشو دهید و آنگاه به طور کامل کم آب نمایید. در صورتی‌که که هیچ کدام از این طریق ها پاسخ ندادند، یا این که لاستیک پاره گی داشت، بایستی آن را بده بستان نمائید.
بدور نگه داشتن یخچال فریزر از گرما : یک کدام از نکاتی که سبب ساز ارتقاء قدمت و کوشش عالی سردخانه میشود، این میباشد که فریزر را در جای های بسیار گرم قرار ندهید. برای مثال قرار دادن فریزر مقابل فروغ بی واسطه خورشید یک شغل غلط میباشد. همینطور در کنار یخچال فریزر نباید دستگاه هایی از قبیل اجاق‌گاز، شوفاژ، شومینه، بخاری، آبگرمکن، رادیاتور و هر سیرتکامل وسیله ی گرم قرار داشته باشد. این وسایل همت سردخانه را زیر اثر قرار میدهند.
محل قرار گیری یخچال فریزر : خلال این که سردخانه نباید در کنار وسایل گرما زا قرار بگیرید ( چون سبب وارد کردن فشار به سردخانه میشود )، بایستی حواستان باشد که سردخانه بایستی دست‌کم 10 سانتی متر از گوشه ها و از پشت و بالای یخچال فریزر مسافت وجود داشته باشد. یعنی یخچال فریزر نباید به دیوار کیپ باشد. چون در‌این حالت فریزر نمی تواند گرما را به خیر دفع نماید و گرمای فضا سردخانه سبب ساز میگردد تا کمپرسور بیشتر و بیشتر عمل نماید تا بتواند سرمای مایحتاج برای خنک نگه داشتن مواد غذایی را دفاع نماید.
منزه نگه داشتن و گرد گیری کردن کندانسور فریزر : کندانسور سردخانه یا این که رادیاتور فریزر در واقع به عبارتی لوله های به رنگ سیاه پشت سردخانه میباشند. ولی در سردخانه ساید بای ساید، کندانسور به طور باکس ای و در تحت و پشت یخچال فریزر جای دارد و برای دسترسی به کندانسور فریزر ساید بایستی پنل پشت یخچال فریزر را مستقل فرمائید. این قطعه یک کدام از مهمترین قطعات در یخچال فریزر است که سبب ساز می‌گردد تا گاز مبرد داغ، خنک خواهد شد و در سود مراحل خنک سازی یخچال فریزر شکل بگیرید. در حالتی‌که این قطعه به وسیله گرد و خاک، پرز های جان دار در هوا و… پوشانده گردیده باشد، قابلیت دفع گرما به وسیله کندانسور قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود. در سود سردخانه خنک نمی‌شود. بدین ترتیب پاک کردن کندانسور، سالی دو توشه یکی‌از واجبات است. برای پاک کردن لوله های کندانسور میتوانید از یک برس مجموعه بلند و جارو برقی و یکدست منزه به کارگیری نمایید و مسلما حواستان باشد که پیش از این عمل دستگاه را از برق غیر وابسته فرمایید.
گشوده بودن وقتگیر بازه درب یخچال فریزر : یک کدام از دیگر از نکات نگه داری از سردخانه، این میباشد که درب دستگاه برای زمان مجال وقت گیر گشوده نماند، مثلا هیچوقت درب سردخانه را برای یک سری ثانیه یا این که یک سری دقیقه گشوده نگذارید و به شغل های دیگر نپردازید ( برای مثال از کنار یخچال فریزر به دور گردید )، چون در این‌حالت ممکن میباشد که حواستان پرت گردد و یادتان برود که درب سردخانه گشوده میباشد، که در‌این‌صورت آحاد هوای خنک از یخچال فریزر بیرون می گردد و در قبال هوای گرم اطراف، وارد سردخانه شما میشود. در سود دستگاه برای خنک کردن سریع سردخانه ناچار میباشد تا سرعت خویش را ارتقا دهد تا فضای درون دستگاه سریع خیس خنک گردد. همینطور تلاش فرمائید فرصت گشوده نگه داشتن درب دستگاه را به دستکم برسانید تا فشار و شوک کمتری به کمپرسور دستگاه وارد گردد.
تروتمیز نگه داشتن یخچال فریزر : یک کدام از دیگر از این نکات سازماندهی مطلوب مواد غذایی باطن یخچال فریزر است. البته شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که تروتمیز بودن مواد غذایی داخل فریزر چه طور روی سعی و همت دستگاه اثر میگذارد ؟ در پاسخ به‌این پرسش بایستی به شما بگوییم که هر چقدر مواد غذایی داخل یخچال یا این که ساید بای ساید شما تر و تمیز خیس چیده گردیده باشند، فرصت کمتری برای کاوش و یافت کردن مواد غذایی آیتم نظرتان صرف میکنید، در سود درب یخچال فریزر برای بازه زمانی نادر تری گشوده خواهد ماند، و چهت نیل به سطح دمای رقم خورده، کندانسور معدود خیس عمل می نماید. ضمن این، در شرایطی که مواد غذایتان را به خیر ساماندهی فرمائید، خوراک ها نیز ماندگاری بیشتری خواهند داشت. حتی در صورتی‌که نمی دانید که اکنون موجودی باطن سردخانه شما چیست ! می‌توانید یک لیست تنظیم نمائید و آن را روی درب یخچال فریزر بچسبانید، در‌این‌صورت دیگر میدانید که شما چه مواد غذایی را دارید یا این که خیر و هر مورد در کجا قرار دارا‌هستند و دیگر موردنیاز وجود ندارد وقت متعددی برای یافت کردن غذای خاصی را صرف نمایید.
لبریز نگه داشتن بیشتراز نصف فضای باطن سردخانه : خوب میباشد تا مدام دو سوم یخچالتان را مالامال فرمایید. حتی درصورتی که یخچالتان خیلی تعالی میباشد و مواد غذایی شما کفاف نمیدهد، میتوانید با قرار دادن پارچ های آکنده از آب این خلل را حل فرمایید. چون در صورتیکه فریزر مملو از مواد غذایی باشد، هوای کمتری برای خنک شدن بوسیله سردخانه وجود خواهد داشت و این مسئله به کارایی عالی یخچال فریزر امداد می نماید. چون هوا عایق میباشد و جابجایی سوزوسرما را مشقت بار می نماید. ولی حواستان باشد که فریزر را بیشتراز اندازه نیز مالامال نکنید، تا جریان هوای مطلوب برای کارکرد سردخانه وجود داشته باشد. همینطور مراقب روزنه های هوا باشید و مطمئن گردید که مواد غذایی یا این که ظروف بدین روزنه های هوا کیپ نشده باشد، چون بازدارنده از جریان کشف کردن هوا میگردد.
به کار گیری از ظروف مطلوب برای نگه داری مواد غذایی : سفارش می‌کنیم برای نگه داری مواد غذایی از ظروف مطلوب فریزری یا این که یخچالی استعمال نمایید. شایسته ترین ظروف برای مراقبت مواد غذایی در فریزر، ظروف پلاستیکی هستند و شایسته ترین ظروف برای نگه داری مواد غذایی در سردخانه ساید بای ساید، ظروف شیشه ای میباشند ( برای سردخانه ساید بای ساید ظروف شیشه ای خوب از پلاستیکی است، چون ظروف شیشه ای خوب از ظروف پلاستیکی سوز و سرما را جذب می نمایند ). همینطور مدام مواد غذایی که به طور مایع میباشند را داخل ظروف درب دار حفظ فرمایید تا رطوبت درون فریزر شما زیاد نباشد و دما دارنده ثبات بیشتری باشد، در‌این‌حالت‌ کمپرسور برای خنک کردن فضای باطن یخچال فریزر فعالیت کمتری را جاری ساختن می‌دهد.
قرار ندادن طعام های گرم در فریزر : هیچ زمان خوراک های گرم را فورا در فریزر قرار ندهید و اذن دهید تا طعام ها مقداری خنک شوند و به دمای دور و بر برسند، بعد باطن فریزر قرار دهید. قرار دادن طعام های گرم باطن سردخانه یا این که فریزر ساید بای ساید، دمای هوای درون را ارتقاء میدهد و دستگاه ناچار میباشد تا طاقت فرسا خیس فعالیت نماید تا دمای ارتقاء یافته را کم کند. بعضی نگرانند که در صورتیکه خوراک را در دمای دور و بر قرار دهند، ممکن میباشد فاسد گردد، ولی اعتنا داشته باشید صرفا یک هنگامی را تخصیص دهید تا طعام به دمای گوشه و کنار رسد، در این حالت هیچ مشکلی پیش نمی آید.
ردوبدل به موقع غربال آب : در شرایطی که سردخانه ساید بای ساید شما دارنده دیسپنسر ( آب ریز یا این که یخ ساز ) میباشد، بایستی اعتنا داشته باشید که هر 6 ماه یک توشه بایستی غربال ها را بده بستان فرمائید. در شکل عدم دقت بدین نکته ضمن فساد خویش دستگاه، بایستی دقت داشته باشید که در‌این غربال ها آلودگی ها و باکتری ها عده می‌شوند و وارد آب شرب شما میشوند برای سالمی شما بسیار مضر هستند.
به کار گیری از وضعیت ذخیره انرژی : اما این آپشن ممکن میباشد که در کلیه ی فریزر ها وجود نداشته باشد. البته در‌صورتی‌که که خصوصیت صرفه جویی در مصرف انرژی در پیکربندی فریزر ساید بای ساید یا این که سردخانه شما وجود داراست، میتوانید از این آپشن به کارگیری نمائید. این خصوصیت وقتی به شغل می‌آید که در فریزر شما مواد غذایی متعددی برای خنک شدن نیست، و با به کار گیری از این وضعیت، می‌توانید سبب ساز کاهش مصرف انرژی گردید.
در اختیار گرفتن مرتبه حرارت حقیقی وواقعی یخچال فریزر : گاهی ممکن میباشد که دمای حقیقی باطن فریزر حقیقتا آن چیزی که شما روی برگه اکران می‌بینید نباشد. برای یقین از دمای حقیقی وواقعی می‌توانید یک دما سنج را درون یخچال فریزر قرار دهید. و در‌حالتی که که دمای اندازه گرفته گردیده غیر از آن چیزی باشد که روی برگه اکران نماد داده گردیده، دما را متناسب با فصل متبوع و ترازو مواد غذایی جان دار در یخچال فریزر تهیه و تنظیم فرمائید. برای مثال در زمستان عالی میباشد تا مرتبه ی فریزر را مقداری بیشتر فرمائید و در تابستان دما را نادر خیس نمائید. این فعالیت به صرفه جویی در مصرف انرژی و پرهیز از خرابی مواد غذایی امداد می نماید و سبب ساز می گردد تا فشار نادر تری به یخچال فریزر وارد خواهد شد. از جمله دمای مناسب در یخچال می بایست فی مابین منفی 15 تا منفی 18 مرتبه سانتی گراد باشد. دمای یخچال فریزر نیز بایستی میان 3 تا 5 سکو سانتی گراد باشد.
خدمت به موقع یخچال فریزر : یکی‌از دیگر از مهمترین نکات برای ارتقاء ارتفاع قدمت سردخانه ساید بای ساید و سردخانه، خدمت به موقع و منظم سردخانه است. که اما یک‌سری از این مورد ها را خودتان می‌توانید ایفا دهید ( مثل نظافت فضای درون فریزر، شستشوی کندانسور و… ) و چندین مفاد دیگر تخصصی میباشند و مورد نیاز میباشد تا یک تکنسین تعمیر یخچال فریزر آن‌ها را تحقیق کند ( مثل نظارت نشت گاز، شارژ گاز، پژوهش های مرتبط با موتور، آزمایش تندرست بودن قطعات، تحقیق وارفته نبودن سیم ها و اتصالات و… ).

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 51
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 1020
  • بازدید کلی : 2284
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی