loading...

تعمیرات یخچال

بازدید : 25
پنجشنبه 25 آبان 1402 زمان : 9:35


علائم و انگیزه های سوختن موفقیت یخچال فریزر ساید بای ساید
امروزه در اکثر اسباب برقی خانه مثل سردخانه ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… ، قطعه ای به اسم پیروزی به شغل رفته میباشد. معمولا انگیزه شغل نکردن یا این که تلاش نا صحیح وسایل برقی به انگیزه جراحت دیدن پیروزی قطعات الکترونیکی جانور در دستگاه است. همینطور موفقیت ساید بای ساید یک قطعه ی الکترونیکی بسیار حساس میباشد که ممکن میباشد سازه به دلایل مختلفی وخیم خواهد شد و یا این که بسوزد. معمولا بعضا از مشکلات پیروزی قابل تعمیر میباشند، البته در برخی مفاد قابلیت تعمیر پیروزی ساید بای ساید نیست و موردنیاز میباشد که پیروزی ردوبدل شود. حالا ما در‌این نوشته ی علمی قصد داریم تا به تحقیق علائم و انگیزه های سوختن موفقیت یخچال فریزر ساید بای ساید بپردازیم، براین اساس در شرایطی‌که شما به فساد پیروزی فریزر ساید بای ساید خویش مشکوک می باشید، رسیدگی تعمیر یخچال در مشهد این نوشته‌ی‌علمی قادر است داده ها مفیدی را به شما بیفزاید.
موفقیت یخچال فریزر ساید بای ساید چه وظیفه ای دارااست؟
موفقیت مغز دستگاه است و همگی امر های ویژه در دستگاه به وسیله پیروزی ایفا میگردد. برای مثال موفقیت، اجزای اساسی دستگاه مانند کمپرسور و رشته ها را در دست گرفتن می نماید. فساد پیروزی قادر است اختلالات بی شماری را در دستگاه به وجود بیاورد. مهمترین قطعات جان دار در فریزر ساید بای ساید از قبیل رشته ها، سیستم یخ زدایی، سنسور دما، کمپرسور و… ذیل در دست گرفتن موفقیت الکترونیکی میباشند. عیب یابی و تعمیرات پیروزی یک عمل طاقت فرسا و هزینه بر است و ردوبدل پیروزی نیز هزینه ی بالایی دارااست. پیش از این که تصمیم قطعی بگیرید که پیروزی وخیم میباشد و به ردوبدل نیاز دارااست، بایستی یکسری آیتم را پژوهش فرمایید، به عنوان مثال بایستی نظارت نمایید و مطمئن گردید که آیا برق از موفقیت به کمپرسور وارد می‌شود یا این که خیر. و پیروزی نیز می بایست به صورت ظریف سنجیده شود، چون بعضا از اشتباهات قابل تعمیر می‌باشند و نیازی به بده بستان پیروزی نیست.

هر فرآیندی که در فریزر اجرا می‌شود، بر روی پیروزی یک چیپ معین دارااست. در صورتی‌که که آن چیپ مبتلا خلل گردد، آن مراحل نیز در یخچال فریزر با خلل رو به رو می‌گردد. در سود در شرایطی‌که پیروزی سازه به هر دلیلی حاد خواهد شد، کوشش یخچال فریزر ساید بای ساید شما با نقص‌ مواجه می‌شود. در صورتی‌که که مشکل دستگاه هرچه سریع خیس سنجیده شود و اقدامات و تعمیرات موردنیاز صورت بپذیرد، اختلال دستگاه رفع می‌شود و از سوختن موفقیت و فساد بقیه قطعات همانند کمپرسور پرهیز می‌گردد.

پیروزی چه گونه دمای یخچال فریزر را تهیه می نماید؟
همانگونه که گفته شد پیروزی با تک تک اجزای مهم یخچال فریزر درخصوص میباشد. هنگامی که شما دمای سردخانه را روی یک رتبه تهیه میکنید، آغاز سنسور دمای باطن فریزر را اندازه گیری می نماید و به پیروزی اگاهی میدهد و در‌حالتی که دمای درون سردخانه بیشتر از دمای تهیه گردیده به وسیله شما باشد، موفقیت فرمان پر‌نور شدن کمپرسور را می‌دهد و کمپرسور تاهنگامیکه دما به عدد رقم خورده رسد، شغل می نماید و آن گاه کمپرسور سکوت می‌گردد و پروسه یخ زدایی جاری ساختن میشود. در مراحل یخ زدایی نیز المنت گرمایشی بر پایه ی فرمان پیروزی، گرم می گردد تا یخ های روی اواپراتور را ذوب نماید و بنابراین کلیه فرایند خنک سازی در سردخانه به وسیله موفقیت رئیس می گردد. درحال حاضر چنانچه پیروزی وخیم گردد، هر مورد از این روند با اختلال مواجه می گردند و نهایتا یا این که دستگاه به هیچ وجه پر‌نور نمی‌شود و یا این که یخچال فریزر خنک نمیشود و یا این که سردخانه بیش تر از حد سرد می‌شود و حتی ممکن میباشد برفک بزند و ممکن میباشد ایرادات زیادی برای دستگاه ساخت خواهد شد.
علائم سوختن موفقیت ساید بای ساید
پر‌نور نشدن سردخانه
سرد شدن بیشتراز حد و یا این که گرم شدن بیش تر از حد
تشکیل برفک و یخ
پر‌نور و بی صدا شدن یخچال فریزر
مشکل در همت سنسور دما یا این که ترمیستور
مشکل در عملیات دیفراست یا این که پروسه یخ زدایی
خلل در تلاش رشته کندانسور
مشکل در کوشش حرفه اواپراتور
اکران کد اشتباه بر روی کاغذ نمایشگر دستگاه
پر‌نور نشدن یخچال فریزر
یکی‌از مهم‌ترین و رایج ترین علائم سوختن یا این که فساد موفقیت ساید بای ساید، پر‌نور نشدن دستگاه است. در این حالت ممکن میباشد که دیپسلی دستگاه نیز پر‌نور نشود و دستگاه هیچ سیرتکامل سرمایی نداشته باشد. حتی لامپ داخلی یخچال فریزر نیز پر‌نور نمیشود. در شکل مواجه شدن با این ایراد عالی میباشد که آغاز از تندرست بودن پریز برق خانه، تندرست بودن دو شاخه برق دستگاه و کابل برق دستگاه و بعد سلامت بودن ورقه نمایشگر مطمئن گردید. دقت داشته باشید که شیت نمایشگر ممکن میباشد که در تاثیر ضربه حاد گردد، همینطور در شرایطی که فریزر شما پر‌نور نمیشود، می بایست به طبع کمپرسور دستگاه نیز به اعتنا سنجیده شود. نهایتا در صورتی‌که این موردها تندرست بودند احتمالا موفقیت سوخته میباشد که دستگاه شما به هیچ عنوان پر‌نور نمی‌شود. در سود بایستی موفقیت دستگاه به وسیله تکنسین کارشناس در موضوع تعمیر یخچال فریزر سنجیده شود.

سرد شدن بیش تر از حد و یا این که گرم شدن بیشتراز حد
یک کدام از دیگر از نماد های فساد پیروزی الکترونیکی سردخانه ساید بای ساید، سرد شدن بیشتراز حد و یا این که گرم شدن فضای درون سردخانه است. چنانچه موفقیت وخیم باشد، سردخانه نمی تواند سرمای قابل قبولی ایجاد نماید. در واقع در‌حالتی که پیروزی وخیم باشد، تعدادی از عملیات مثل پر‌نور بودن کمپرسور، به طور یکسره اجرا می گردند و فریزر اتوماتیک نمی نماید و سبب ساز می‌گردد که سردخانه بیشتراز حد سرد خواهد شد، در‌این‌صورت ممکن میباشد که عملیات یخ زدایی نیز با ایراد مواجه گردد. همینطور بر عکس این شرایط نیز ممکن میباشد فیس دهد و دستگاه به هیچ عنوان خنک نشود و فضای درون یخچال فریزر گرم گردد.

تشکیل برفک و یخ
یکی‌از مهم‌ترین کارهایی که موفقیت ایفا می‌دهد، در دست گرفتن روند دیفراست و پرهیز از تولید یخ و برفک میباشد. در‌حالتی که که عملیات دیفراست یا این که یخ زدایی در سردخانه نوفراست به صحت اجرا نشود، احتمالا موفقیت ایراد دارااست. و مورد نیاز میباشد تا آغاز اجزای سیستم دیفراست نظارت شوند و در شکل سلامت بودن این اجزا، احتمالا پیروزی حاد شد‌ه‌است.

پر‌نور و بی صدا شدن یخچال فریزر
یک کدام از دیگر از ایراداتی که در تاثیر فساد پیروزی تولید می گردد، پر‌نور و بی سر و صدا شدن خویش به خودی فریزر میباشد. معمولا چنانچه سردخانه شما به طور ناگهانی پر‌نور و یا این که بی صدا میشود، احتمالا پیروزی دستگاه شما نقص‌ دارااست. همینطور دقت داشته باشید که در شکل عدم تعمیر به موقع پیروزی، ممکن میباشد که به کمپرسور فشار متعددی وارد خواهد شد و نهایتا منجربه فساد کمپرسور نیز گردد.

نقص‌ در کارایی سنسور دما یا این که ترمیستور
سنسور دما یا این که ترمیستور، دمای درون یخچال فریزر را اندازه گیری می نماید و به پیروزی استحضار می‌دهد و بنابراین سرمای باطن یخچال فریزر به وسیله موفقیت در اختیار گرفتن می‌گردد. هنگامی که یخچال فریزر شما شغل نمی نماید، حتی حرفه ها نیز پر‌نور نمیشوند، احتمالا سنسور دما مبتلا خلل گردیده است. با تغییر‌و تحول دمای باطن یخچال فریزر، سوئیچ فعال می گردد و برق را به کمپرسور و حرفه ها ارسال می نماید و کمپرسور هوای سرد ساخت و ساز می نماید و رشته ها نیز این هوای سرد را به گردش در می‌آورند. اکنون در صورتی اینگونه اتفاقی نیوفتد، احتمالا سنسور تشخیص دما، دمای حقیقی وواقعی یخچال فریزر را به صدق تشخیص نمی دهد و دمای صحت را به موفقیت اعلام نمی نماید. در فیض خوب میباشد تا یک توشه دستگاه را از برق بکشید و دوباره به برق وصل فرمائید، در شرایطی‌که اختلال بر طرف نشد، بایستی سنسور تشخیص دما سنجیده شود و سیم های متصل به سنسور و موفقیت نیز رسیدگی شوند. برای پژوهش سنسور میتوانید از مولتی متر به کارگیری نمائید. در غایت درصورتی که سنسور دما و سیم ها تندرست بودند، احتمالا موفقیت مبتلا نقص‌ گردیده که نمی تواند متناسب با دمای اخذ گردیده از سنسور عملیات خنک سازی را ایفا دهد و مایحتاج میباشد که موفقیت دستگاه سنجیده شود.

مشکل در عملیات دیفراست یا این که روند یخ زدایی
کمپرسور در زمان شبانه روز نسبتاً می قدرت بیان کرد که پس از هر هشت عدد ده ساعت شغل، به دوران 20 دقیقه تا 30 دقیقه متوقف می‌گردد و آن‌گاه استارت به جاری ساختن مراحل یخ زدایی می نماید، دراین‌صورت یخ زدگی لوله های اواپراتور بوسیله المنت ذوب میگردند و براین اساس عملیات خنک سازی به صحت جاری ساختن می‌گردد. در صورتیکه سردخانه شما پروسه یخ زدایی را جاری ساختن ندهد، به اندازه ی کافی سرد نمیشود. المنت در طول روند یخ زدایی، یخ زدگی های روی کویل های اواپراتور را ذوب می نماید. برخی از اواپراتور ها، المنت های مختلفی روی خویش دارا‌هستند. المنت به طور یک سیم باطن لوله آلومینیومی یا این که شیشه ای میباشد که در پایین لوله های اواپراتور قرار گرفته میباشد. برای نظارت المنت بایستی فریزر را از برق بکشید و درپوش اواپراتور را از بخش پشت فریزر بیرون نمایید. بعد از آن لوله های المنت را می‌بینید و برای تحقیق المنت نیز بایستی از مولتی متر به کار گیری فرمائید.

نقص‌ در کارایی حرفه کندانسور
در فریزر های نو خیس برای کندانسور، یک حرفه نیز درنظرگرفته شده میباشد. رشته کندانسور وظیفه ی خنک کردن سیم پیچ کندانسور و خنک کردن آب نتیجه ها از روند یخ زدایی که در پیاله تخلیه توده میشود، را به ذمه دارااست. همینطور حرفه کندانسور سبب خنک کردن کمپرسور نیز می گردد. موتور رشته کندانسور به طور همزمان با موتور اواپراتور و کمپرسور پر‌نور می‌گردد. عمل نکردن موتور رشته کندانسور سبب داغ شدن بیش تر از حد کندانسور میشود. موتور رشته کنداسنور در نصیب تحت و پشت یخچال فریزر و در اطراف های کمپرسور جای‌دارد. برای پژوهش موتور حرفه شما بایستی از جنبش آزادانه پروانه های موتور رشته مطمئن باشید و برای دوری از فساد موتور حرفه کندانسور، عالی میباشد تا بوسیله یک جارو برقی گرد و خاک انباشته شده روی رشته کندانسور را منزه نمائید. همینطور در شکل فساد موتور رشته بایستی آن را ردوبدل فرمائید. در صورتیکه این موردها سلامت بودند البته گشوده هم موتور حرفه شغل نکرد، احتمالا موفقیت اختلال دارااست یا این که سیم کشی ها معیوب گردیده اند. چون موتور رشته کندانسور برای پر‌نور شدن از پیروزی امر می‌گیرد. در حالتی‌که موتور رشته کندانسور شغل نکند، قادر است به کمپرسور جراحت وارد خواهد شد و منجر فساد کمپرسور خواهد شد.

خلل در تلاش حرفه اواپراتور
یکی از دیگر از نماد های فساد موفقیت الکترونیکی سردخانه ساید بای ساید، پر‌نور نشدن رشته اواپراتور است. عمل نکردن حرفه اواپراتور ممکن میباشد در تاثیر فساد موتور حرفه یا این که در تاثیر فساد پیروزی پیش آمده باشد. هنگامی که کمپرسور عمل می نماید سیم پیچ اواپراتور خنک میگردد و رشته اواپراتور در محیط یخچال فریزر آغاز به تکان می نماید تا سبب ساز گردش جریان هوای خنک گردد. معمولا در شکل تکان رشته اواپراتور شما صدای آن را می شنوید. ولی گاهی ممکن میباشد که فضا رشته یخ‌زده باشد و رشته نتواند تکان نماید و یا تیغه های حرفه مصدوم باشند و یا این که شل و ول گردیده باشند یا این که خویش موتور حاد باشد برای مثال سافت موتور آزادانه بچرخد و مورد نیاز باشد که موتور رشته ردوبدل شود یا این که برق به موتور حرفه نرسد که در‌این حالت ممکن میباشد که پیروزی حاد باشد که امر پر‌نور شدن رشته اواپراتور را صادر نکرده و در فیض می بایست پیروزی سنجیده شود.

اکران کد نادرست بر روی شیت نمایشگر دستگاه
در یخچال فریزر هایی که دارنده موفقیت و ورقه اکران میباشند، خطاها دستگاه در پوسته کد غلط نشان داده می شود. کد های اشتباه یا این که ارور ها در سردخانه های متفاوت مختلف هستند و هر علامتی داری یک مضمون‌ خاص میباشد. در فیض برای یافتن معنای کد نادرست عالی میباشد تا به دفترچه راهنمای مال خویش رجوع‌کنید و یا این که با یک سرچ بی آلایش متوجه معنی کد اشتباه گردید. به هر حالا یک‌سری از کد ها میباشند که بیان‌کننده وجود اختلال در موفقیت می باشند. در‌این‌صورت شما متوجه می‌شوید که موفقیت دستگاه شما خلل داراست و بایستی سریعا مبادرت به رفع ارور و بر طرف کردن ایراد فرمایید تا از سوختن موفقیت خودداری گردد.


علائم و انگیزه های سوختن موفقیت یخچال فریزر ساید بای ساید
امروزه در اکثر اسباب برقی خانه مثل سردخانه ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… ، قطعه ای به اسم پیروزی به شغل رفته میباشد. معمولا انگیزه شغل نکردن یا این که تلاش نا صحیح وسایل برقی به انگیزه جراحت دیدن پیروزی قطعات الکترونیکی جانور در دستگاه است. همینطور موفقیت ساید بای ساید یک قطعه ی الکترونیکی بسیار حساس میباشد که ممکن میباشد سازه به دلایل مختلفی وخیم خواهد شد و یا این که بسوزد. معمولا بعضا از مشکلات پیروزی قابل تعمیر میباشند، البته در برخی مفاد قابلیت تعمیر پیروزی ساید بای ساید نیست و موردنیاز میباشد که پیروزی ردوبدل شود. حالا ما در‌این نوشته ی علمی قصد داریم تا به تحقیق علائم و انگیزه های سوختن موفقیت یخچال فریزر ساید بای ساید بپردازیم، براین اساس در شرایطی‌که شما به فساد پیروزی فریزر ساید بای ساید خویش مشکوک می باشید، رسیدگی تعمیر یخچال در مشهد این نوشته‌ی‌علمی قادر است داده ها مفیدی را به شما بیفزاید.
موفقیت یخچال فریزر ساید بای ساید چه وظیفه ای دارااست؟
موفقیت مغز دستگاه است و همگی امر های ویژه در دستگاه به وسیله پیروزی ایفا میگردد. برای مثال موفقیت، اجزای اساسی دستگاه مانند کمپرسور و رشته ها را در دست گرفتن می نماید. فساد پیروزی قادر است اختلالات بی شماری را در دستگاه به وجود بیاورد. مهمترین قطعات جان دار در فریزر ساید بای ساید از قبیل رشته ها، سیستم یخ زدایی، سنسور دما، کمپرسور و… ذیل در دست گرفتن موفقیت الکترونیکی میباشند. عیب یابی و تعمیرات پیروزی یک عمل طاقت فرسا و هزینه بر است و ردوبدل پیروزی نیز هزینه ی بالایی دارااست. پیش از این که تصمیم قطعی بگیرید که پیروزی وخیم میباشد و به ردوبدل نیاز دارااست، بایستی یکسری آیتم را پژوهش فرمایید، به عنوان مثال بایستی نظارت نمایید و مطمئن گردید که آیا برق از موفقیت به کمپرسور وارد می‌شود یا این که خیر. و پیروزی نیز می بایست به صورت ظریف سنجیده شود، چون بعضا از اشتباهات قابل تعمیر می‌باشند و نیازی به بده بستان پیروزی نیست.

هر فرآیندی که در فریزر اجرا می‌شود، بر روی پیروزی یک چیپ معین دارااست. در صورتی‌که که آن چیپ مبتلا خلل گردد، آن مراحل نیز در یخچال فریزر با خلل رو به رو می‌گردد. در سود در شرایطی‌که پیروزی سازه به هر دلیلی حاد خواهد شد، کوشش یخچال فریزر ساید بای ساید شما با نقص‌ مواجه می‌شود. در صورتی‌که که مشکل دستگاه هرچه سریع خیس سنجیده شود و اقدامات و تعمیرات موردنیاز صورت بپذیرد، اختلال دستگاه رفع می‌شود و از سوختن موفقیت و فساد بقیه قطعات همانند کمپرسور پرهیز می‌گردد.

پیروزی چه گونه دمای یخچال فریزر را تهیه می نماید؟
همانگونه که گفته شد پیروزی با تک تک اجزای مهم یخچال فریزر درخصوص میباشد. هنگامی که شما دمای سردخانه را روی یک رتبه تهیه میکنید، آغاز سنسور دمای باطن فریزر را اندازه گیری می نماید و به پیروزی اگاهی میدهد و در‌حالتی که دمای درون سردخانه بیشتر از دمای تهیه گردیده به وسیله شما باشد، موفقیت فرمان پر‌نور شدن کمپرسور را می‌دهد و کمپرسور تاهنگامیکه دما به عدد رقم خورده رسد، شغل می نماید و آن گاه کمپرسور سکوت می‌گردد و پروسه یخ زدایی جاری ساختن میشود. در مراحل یخ زدایی نیز المنت گرمایشی بر پایه ی فرمان پیروزی، گرم می گردد تا یخ های روی اواپراتور را ذوب نماید و بنابراین کلیه فرایند خنک سازی در سردخانه به وسیله موفقیت رئیس می گردد. درحال حاضر چنانچه پیروزی وخیم گردد، هر مورد از این روند با اختلال مواجه می گردند و نهایتا یا این که دستگاه به هیچ وجه پر‌نور نمی‌شود و یا این که یخچال فریزر خنک نمیشود و یا این که سردخانه بیش تر از حد سرد می‌شود و حتی ممکن میباشد برفک بزند و ممکن میباشد ایرادات زیادی برای دستگاه ساخت خواهد شد.
علائم سوختن موفقیت ساید بای ساید
پر‌نور نشدن سردخانه
سرد شدن بیشتراز حد و یا این که گرم شدن بیش تر از حد
تشکیل برفک و یخ
پر‌نور و بی صدا شدن یخچال فریزر
مشکل در همت سنسور دما یا این که ترمیستور
مشکل در عملیات دیفراست یا این که پروسه یخ زدایی
خلل در تلاش رشته کندانسور
مشکل در کوشش حرفه اواپراتور
اکران کد اشتباه بر روی کاغذ نمایشگر دستگاه
پر‌نور نشدن یخچال فریزر
یکی‌از مهم‌ترین و رایج ترین علائم سوختن یا این که فساد موفقیت ساید بای ساید، پر‌نور نشدن دستگاه است. در این حالت ممکن میباشد که دیپسلی دستگاه نیز پر‌نور نشود و دستگاه هیچ سیرتکامل سرمایی نداشته باشد. حتی لامپ داخلی یخچال فریزر نیز پر‌نور نمیشود. در شکل مواجه شدن با این ایراد عالی میباشد که آغاز از تندرست بودن پریز برق خانه، تندرست بودن دو شاخه برق دستگاه و کابل برق دستگاه و بعد سلامت بودن ورقه نمایشگر مطمئن گردید. دقت داشته باشید که شیت نمایشگر ممکن میباشد که در تاثیر ضربه حاد گردد، همینطور در شرایطی که فریزر شما پر‌نور نمیشود، می بایست به طبع کمپرسور دستگاه نیز به اعتنا سنجیده شود. نهایتا در صورتی‌که این موردها تندرست بودند احتمالا موفقیت سوخته میباشد که دستگاه شما به هیچ عنوان پر‌نور نمی‌شود. در سود بایستی موفقیت دستگاه به وسیله تکنسین کارشناس در موضوع تعمیر یخچال فریزر سنجیده شود.

سرد شدن بیش تر از حد و یا این که گرم شدن بیشتراز حد
یک کدام از دیگر از نماد های فساد پیروزی الکترونیکی سردخانه ساید بای ساید، سرد شدن بیشتراز حد و یا این که گرم شدن فضای درون سردخانه است. چنانچه موفقیت وخیم باشد، سردخانه نمی تواند سرمای قابل قبولی ایجاد نماید. در واقع در‌حالتی که پیروزی وخیم باشد، تعدادی از عملیات مثل پر‌نور بودن کمپرسور، به طور یکسره اجرا می گردند و فریزر اتوماتیک نمی نماید و سبب ساز می‌گردد که سردخانه بیشتراز حد سرد خواهد شد، در‌این‌صورت ممکن میباشد که عملیات یخ زدایی نیز با ایراد مواجه گردد. همینطور بر عکس این شرایط نیز ممکن میباشد فیس دهد و دستگاه به هیچ عنوان خنک نشود و فضای درون یخچال فریزر گرم گردد.

تشکیل برفک و یخ
یکی‌از مهم‌ترین کارهایی که موفقیت ایفا می‌دهد، در دست گرفتن روند دیفراست و پرهیز از تولید یخ و برفک میباشد. در‌حالتی که که عملیات دیفراست یا این که یخ زدایی در سردخانه نوفراست به صحت اجرا نشود، احتمالا موفقیت ایراد دارااست. و مورد نیاز میباشد تا آغاز اجزای سیستم دیفراست نظارت شوند و در شکل سلامت بودن این اجزا، احتمالا پیروزی حاد شد‌ه‌است.

پر‌نور و بی صدا شدن یخچال فریزر
یک کدام از دیگر از ایراداتی که در تاثیر فساد پیروزی تولید می گردد، پر‌نور و بی سر و صدا شدن خویش به خودی فریزر میباشد. معمولا چنانچه سردخانه شما به طور ناگهانی پر‌نور و یا این که بی صدا میشود، احتمالا پیروزی دستگاه شما نقص‌ دارااست. همینطور دقت داشته باشید که در شکل عدم تعمیر به موقع پیروزی، ممکن میباشد که به کمپرسور فشار متعددی وارد خواهد شد و نهایتا منجربه فساد کمپرسور نیز گردد.

نقص‌ در کارایی سنسور دما یا این که ترمیستور
سنسور دما یا این که ترمیستور، دمای درون یخچال فریزر را اندازه گیری می نماید و به پیروزی استحضار می‌دهد و بنابراین سرمای باطن یخچال فریزر به وسیله موفقیت در اختیار گرفتن می‌گردد. هنگامی که یخچال فریزر شما شغل نمی نماید، حتی حرفه ها نیز پر‌نور نمیشوند، احتمالا سنسور دما مبتلا خلل گردیده است. با تغییر‌و تحول دمای باطن یخچال فریزر، سوئیچ فعال می گردد و برق را به کمپرسور و حرفه ها ارسال می نماید و کمپرسور هوای سرد ساخت و ساز می نماید و رشته ها نیز این هوای سرد را به گردش در می‌آورند. اکنون در صورتی اینگونه اتفاقی نیوفتد، احتمالا سنسور تشخیص دما، دمای حقیقی وواقعی یخچال فریزر را به صدق تشخیص نمی دهد و دمای صحت را به موفقیت اعلام نمی نماید. در فیض خوب میباشد تا یک توشه دستگاه را از برق بکشید و دوباره به برق وصل فرمائید، در شرایطی‌که اختلال بر طرف نشد، بایستی سنسور تشخیص دما سنجیده شود و سیم های متصل به سنسور و موفقیت نیز رسیدگی شوند. برای پژوهش سنسور میتوانید از مولتی متر به کارگیری نمائید. در غایت درصورتی که سنسور دما و سیم ها تندرست بودند، احتمالا موفقیت مبتلا نقص‌ گردیده که نمی تواند متناسب با دمای اخذ گردیده از سنسور عملیات خنک سازی را ایفا دهد و مایحتاج میباشد که موفقیت دستگاه سنجیده شود.

مشکل در عملیات دیفراست یا این که روند یخ زدایی
کمپرسور در زمان شبانه روز نسبتاً می قدرت بیان کرد که پس از هر هشت عدد ده ساعت شغل، به دوران 20 دقیقه تا 30 دقیقه متوقف می‌گردد و آن‌گاه استارت به جاری ساختن مراحل یخ زدایی می نماید، دراین‌صورت یخ زدگی لوله های اواپراتور بوسیله المنت ذوب میگردند و براین اساس عملیات خنک سازی به صحت جاری ساختن می‌گردد. در صورتیکه سردخانه شما پروسه یخ زدایی را جاری ساختن ندهد، به اندازه ی کافی سرد نمیشود. المنت در طول روند یخ زدایی، یخ زدگی های روی کویل های اواپراتور را ذوب می نماید. برخی از اواپراتور ها، المنت های مختلفی روی خویش دارا‌هستند. المنت به طور یک سیم باطن لوله آلومینیومی یا این که شیشه ای میباشد که در پایین لوله های اواپراتور قرار گرفته میباشد. برای نظارت المنت بایستی فریزر را از برق بکشید و درپوش اواپراتور را از بخش پشت فریزر بیرون نمایید. بعد از آن لوله های المنت را می‌بینید و برای تحقیق المنت نیز بایستی از مولتی متر به کار گیری فرمائید.

نقص‌ در کارایی حرفه کندانسور
در فریزر های نو خیس برای کندانسور، یک حرفه نیز درنظرگرفته شده میباشد. رشته کندانسور وظیفه ی خنک کردن سیم پیچ کندانسور و خنک کردن آب نتیجه ها از روند یخ زدایی که در پیاله تخلیه توده میشود، را به ذمه دارااست. همینطور حرفه کندانسور سبب خنک کردن کمپرسور نیز می گردد. موتور رشته کندانسور به طور همزمان با موتور اواپراتور و کمپرسور پر‌نور می‌گردد. عمل نکردن موتور رشته کندانسور سبب داغ شدن بیش تر از حد کندانسور میشود. موتور رشته کنداسنور در نصیب تحت و پشت یخچال فریزر و در اطراف های کمپرسور جای‌دارد. برای پژوهش موتور حرفه شما بایستی از جنبش آزادانه پروانه های موتور رشته مطمئن باشید و برای دوری از فساد موتور حرفه کندانسور، عالی میباشد تا بوسیله یک جارو برقی گرد و خاک انباشته شده روی رشته کندانسور را منزه نمائید. همینطور در شکل فساد موتور رشته بایستی آن را ردوبدل فرمائید. در صورتیکه این موردها سلامت بودند البته گشوده هم موتور حرفه شغل نکرد، احتمالا موفقیت اختلال دارااست یا این که سیم کشی ها معیوب گردیده اند. چون موتور رشته کندانسور برای پر‌نور شدن از پیروزی امر می‌گیرد. در حالتی‌که موتور رشته کندانسور شغل نکند، قادر است به کمپرسور جراحت وارد خواهد شد و منجر فساد کمپرسور خواهد شد.

خلل در تلاش حرفه اواپراتور
یکی از دیگر از نماد های فساد موفقیت الکترونیکی سردخانه ساید بای ساید، پر‌نور نشدن رشته اواپراتور است. عمل نکردن حرفه اواپراتور ممکن میباشد در تاثیر فساد موتور حرفه یا این که در تاثیر فساد پیروزی پیش آمده باشد. هنگامی که کمپرسور عمل می نماید سیم پیچ اواپراتور خنک میگردد و رشته اواپراتور در محیط یخچال فریزر آغاز به تکان می نماید تا سبب ساز گردش جریان هوای خنک گردد. معمولا در شکل تکان رشته اواپراتور شما صدای آن را می شنوید. ولی گاهی ممکن میباشد که فضا رشته یخ‌زده باشد و رشته نتواند تکان نماید و یا تیغه های حرفه مصدوم باشند و یا این که شل و ول گردیده باشند یا این که خویش موتور حاد باشد برای مثال سافت موتور آزادانه بچرخد و مورد نیاز باشد که موتور رشته ردوبدل شود یا این که برق به موتور حرفه نرسد که در‌این حالت ممکن میباشد که پیروزی حاد باشد که امر پر‌نور شدن رشته اواپراتور را صادر نکرده و در فیض می بایست پیروزی سنجیده شود.

اکران کد نادرست بر روی شیت نمایشگر دستگاه
در یخچال فریزر هایی که دارنده موفقیت و ورقه اکران میباشند، خطاها دستگاه در پوسته کد غلط نشان داده می شود. کد های اشتباه یا این که ارور ها در سردخانه های متفاوت مختلف هستند و هر علامتی داری یک مضمون‌ خاص میباشد. در فیض برای یافتن معنای کد نادرست عالی میباشد تا به دفترچه راهنمای مال خویش رجوع‌کنید و یا این که با یک سرچ بی آلایش متوجه معنی کد اشتباه گردید. به هر حالا یک‌سری از کد ها میباشند که بیان‌کننده وجود اختلال در موفقیت می باشند. در‌این‌صورت شما متوجه می‌شوید که موفقیت دستگاه شما خلل داراست و بایستی سریعا مبادرت به رفع ارور و بر طرف کردن ایراد فرمایید تا از سوختن موفقیت خودداری گردد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 883
  • بازدید کلی : 2147
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی